Promocja polskiej branży stolarki budowlanej w ramach Branżowego Programu Promocji „Budowa i wykańczanie budowli”
Trwają przygotowania do realizacji Branżowego Programu Promocji „Budowa i wykańczanie budowli”, który w latach 2018-2019 realizowany będzie przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu. W ramach programu przedsiębiorstwa mogą skorzystać z szeregu różnorodnych działań, w tym m.in. zaprezentować się na licznych targach zagranicznych.
Celem realizowanego przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu (PAIH) programu jest promowanie polskiej gospodarki w oparciu o rodzime marki produktowe, wpisujące się w obszary Krajowych Inteligentnych Specjalizacji (KIS). Działania nakierowane są na promocję branży budowlanej, jako całości sektora.
W ramach Branżowego Programu Promocji, do końca 2019 roku PAIH zorganizuje stoiska informacyjno-promocyjne podczas wybranych wydarzeń targowo-konferencyjnych w następujących krajach: Ukraina, Kazachstan, Azerbejdżan, Rosja, Iran, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Turcja, Norwegia, Niemcy oraz Białoruś. Polskie firmy będą tam miały również możliwość pokazania swoich materiałów marketingowych, filmów reklamowych oraz spotkań z kontrahentami.
Program obejmuje też szereg innych aktywności, z jakich mogą korzystać przedsiębiorstwa. Należą do nich m.in. organizacja misji przyjazdowych dla zagranicznych dziennikarzy, udział w misjach gospodarczych, których celem jest rozpoznanie rynku oraz nawiązanie kontaktów biznesowych, a także działalność informacyjno-promocyjna w mediach tradycyjnych i elektronicznych.
Przedsiębiorcy uczestniczący w programie mają możliwość otrzymania wsparcia finansowego za udział w działaniach promocyjnych. Wsparcie to będzie przyznawane w ramach poddziałania 3.3.2 „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój (PO IR), realizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.
Związek POiD, jako reprezentant rodzimej branży stolarki budowlanej, przygotowuje specjalny katalog przedstawiający potencjał tego sektora polskiej gospodarki i działające w nim przedsiębiorstwa. Powstający z inicjatywy POiD katalog, w ramach BPP, zostanie wysłany i zaprezentowany na wymienionych wyżej wydarzeniach zagranicznych. Dzięki temu, zapewniona zostanie szeroka promocja branży, a odbiorcy niemal na całym świecie będą mogli zapoznać się z produkowanymi w Polsce rozwiązaniami.
***
Branżowy Program Promocji „Budowa i wykańczanie budowli” realizowany jest w ramach projektu "Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki - Brand" poddziałanie 3.3.2 i pozostaje jednym z 9 programów branżowych, których operatorem jest Polska Agencja Inwestycji i Handlu. Wsparcie działań promocyjnych dla przedsiębiorców będzie finansowane z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.
Za kontakty z mediami odpowiada:
RedPen Public Relations:
Izabela Oko
Paweł Zdybał
PR Manager
Senior Public Relations Specialist
Tel. (22) 781 40 51
Tel. (22) 781 40 51
Tel. kom. 533 502 029
Tel. kom. 537 085 333
- Gospodarka
- Eksport
- Współpraca z zagranicą
- Finanse, podatki, pieniądze
- Fundusze europejskie, dofinansowywanie inwestycji
- Informacje warte uwagi
- Budownictwo
- Rolnictwo, artykuły spożywcze
- Rozwój regionalny, inwestycje w Polsce
Budownictwo
Promocja polskiej branży stolarki budowlanej w ramach Branżowego Programu Promocji „Budowa i wykańczanie budowli”
Źródło: https://poid.eu/pl/
Zobacz również:
Nowa strona firmowa dla Mobilne Laboratorium Techniki
Z radością prezentujemy naszą najnowszą witrynę: www.windowtesting.eu...
Czy Polska ma znaczącą pozycję jako eksporter karmy dla psów i kotów?
Według najnowszych danych GUS, eksport tego sektora osiągnął imponującą wartość 1,9 mld euro...
Warszawa, 16-18 kwietnia – Targi WorldFood Poland
Zapowiedź WorldFood Poland 2024: Miejsce Spotkań Liderów Branży Żywnościowej...
Lekkie podeszwy od polskiego eksportera obuwia Conhpol
Extra Light - lekkie podeszwy do butów – Odporne na ścieranie i rewelacyjnie amortyzujące...
Numer telefonu sukcesem działań eksportowych Twojej firmy
Posiadając do kontaktu numery zagraniczne, zwiększysz wskaźnik dodzwanialności, zbudujesz lojalność firmy u zagranicznych...
Oferta współpracy od Titan Konstruktion
Prężnie rozwijająca się firma budowlana Titan Konstruktion z siedzibą w Luleå w Szwecji poszukuje firm podwykonawczych...
Pomoc
Jeżeli nie znalazłes poszukiwanego produktu, firmy, usługi lub wyniki wyszukiwarki nie są dla Ciebie satysfakcjonujące to napisz do nas czego szukasz lub potrzebujesz. Wyślemy twoje zapytanie bezpośrednio do zainteresowanych firm.
Napisz do nas