Szanse i bariery w ekspansji na nowe rynki dla polskich marek spożywczych
Czy istnieje możliwość długotrwałego i stabilnego rozwoju biznesu w obliczu trudnej do przewidzenia rzeczywistości, jaką przyniosły ostatnie lata, w tym pandemia, lockdown, wojna na Ukrainie i zmiany w zachowaniach społecznych? W branży FMCG konsumenci, producenci, dostawcy i partnerzy biznesowi zmagają się z wyzwaniem ciągłego dostosowywania się do nieprzewidywalnych okoliczności. Które z wyzwań stwarzają zagrożenia, a które mogą okazać się sposobnością na rozwój i otwarcie nowych kierunków?
Znaczenie polskich marek spożywczych w promocji kraju
W ostatnich latach polskie produkty rolno-spożywcze stają się coraz bardziej popularne na rynkach zagranicznych. W 2022 r. wartość eksportu ogółem towarów rolno-spożywczych z Polski wyniosła 47,6 mld EUR i była o 26,7% wyższa niż w roku 2021. 18 kwietnia, podczas debaty otwierającej targi WorldFood Poland, organizowanej przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego Teraz Polska, w gronie ekspertów porozmawiamy o sposobach i narzędziach promowania polskich marek za granicą, produktach i firmach, które odniosły sukcesy w tej dziedzinie oraz o znaczeniu tych procesów w budowaniu wizerunku Polski na arenie międzynarodowej.
Obyś prowadził biznes w niepewnych czasach – szanse i wyzwania branży FMCG
Czas, w których żyjemy opisywany jest angielskim skrótem BANI, który odnosi się do świata: B (Brittle) – kruchego, A (Anxious) – niespokojnego, N (Non-linear) – nieliniowego oraz I (Incomprehensible) – niezrozumiałego. Czy w świecie BANI możliwy jest długofalowy i zrównoważony rozwój biznesu? Jakie wyzwania legislacyjne oraz regulacyjne należy zaadresować, by prowadzenie biznesu stało się łatwiejsze i mniej chaotyczne? Na te i inne pytania, postarają się odpowiedzieć zaproszeni do debaty eksperci w Panelu dyskusyjnym organizowanym przez 24/7 Communication podczas targów WorldFood Poland w dn. 18 kwietnia.
Jak sprzedawać żywność w internecie - czyli e-commerce w branży spożywczej
Czego potrzebuje Twój e-sklep aby wejść na nowy rynek? Jak spełnić oczekiwania zagranicznych klientów? Jak sprawnie rozliczać sprzedaż i transakcje transgraniczne zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi? Jak zarządzać swoimi środkami na rynkach walutowych?
Eksperci z: Paszport Do Eksportu Sp. z o.o., Expandeco, Ebury i Taxology, odpowiedzą na te i inne pytania podczas debaty: Jak sprzedawać żywność w internecie - czyli e-commerce w branży spożywczej, podczas targów WorldFoodPoland w dn. 20 kwietnia.
Kto może uczestniczyć?
Wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich osób zainteresowanych tematem, które zawodowo związane są z branżą spożywczą, dystrybucją i handlem w branży FMCG. Aby wziąć udział w konferencji należy zarejestrować się na targi WorldFood Poland. Zarejestrowani Uczestnicy mają zagwarantowany bezpłatny wstęp na wszystkie konferencje i debaty oraz inne wydarzenia towarzyszące targom.
Rejestracja online – https://rejestracja.worldfood.pl/
- Gospodarka
- Eksport
- Współpraca z zagranicą
- Finanse, podatki, pieniądze
- Fundusze europejskie, dofinansowywanie inwestycji
- Informacje warte uwagi
- Budownictwo
- Rolnictwo, artykuły spożywcze
- Rozwój regionalny, inwestycje w Polsce
Rolnictwo, artykuły spożywcze
Szanse i bariery w ekspansji na nowe rynki dla polskich marek spożywczych
Źródło: https://www.worldfood.pl/
Zobacz również:
Eksport - jakich błędów należy unikać?
Brak odpowiedniej strategii marketingowej i reklamowej może ograniczyć potencjał sukcesu na rynkach międzynarodowych...
Przed rozpoczęciem eksportu, jakie czynniki warto przemyśleć?
Selekcja produktów eksportowych to kluczowy element strategii eksportowej...
Jakie produkty spożywcze Polska eksportuje na rynki zagraniczne?
Oto główne i najważniejsze kategorie produktów spożywczych, które Polska eksportuje...
Polski eksport w styczniu i lutym 2024
Obroty towarowe handlu zagranicznego ogółem i według krajów w styczniu - lutym 2024 r...
Czy Niemcy doceniają polskie produkty rolno-żywnościowe?
Niemieccy konsumenci wyraźnie doceniają bogactwo i świeżość polskich produktów rolno-żywnościowych...
Jakie PKB w Polsce za 2023 rok?
Jakie są wstępne szacunki dotyczące Produktu Krajowego Brutto (PKB) w roku 2023?
Pomoc
Jeżeli nie znalazłes poszukiwanego produktu, firmy, usługi lub wyniki wyszukiwarki nie są dla Ciebie satysfakcjonujące to napisz do nas czego szukasz lub potrzebujesz. Wyślemy twoje zapytanie bezpośrednio do zainteresowanych firm.
Napisz do nas