Data publikacji: 12-02-2015

Nowoczesne strategie udanych negocjacji

Termin 1: 23-24.03.2015 Warszawa,

Termin 2: 13-14.05.2015 Kraków

Czas trwania: 2 dni- 16 h (2 x 8 h)   

CENA SZKOLENIA: 1350 zł brutto  / os (zw. Z VAT)   

Cena szkolenia zawiera:

· pakiet materiałów szkoleniowych,
· obiad + przerwy kawowe,
· certyfikat ukończenia szkolenia,
· szeroki zakres wsparcia po szkoleniowego oraz stała tel. opieka indywidualnego konsultanta

  Szkolenie to pozwoli na zapoznanie się z strategiami i technikami negocjacyjnymi oraz na poznanie własnych zasobów i predyspozycji w tym zakresie. Nasze warsztaty zostały zaprojektowane z myślą o osobach, którym zależy na podniesieniu kompetencji w obszarze prowadzenia skutecznych negocjacji oraz wzmocnieniu umiejętności budowania pozytywnych i długofalowych relacji zawodowych.

  Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:

· budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem,
· rozwinąć umiejętność prowadzenia efektywnych i skutecznych negocjacji,
· zwiększyć skuteczność przewidywania i zarządzania wynikiem negocjacji,
· przełamywać impas w negocjacjach,
· odnosić sukcesy i budować wiarygodność w kontaktach biznesowych

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:

· Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu- zrozumiesz potrzeby Klientów
· Przyswoisz wiedzę potrzebną do analizy, rozumienia i efektywnego prowadzenia procesu negocjacyjnego
· Rozwiniesz umiejętności zarządzania trudnymi sytuacjami negocjacyjnymi
· Podniesiesz swój potencjał osiągania celów poprzez negocjacje
· Poznasz strategie, taktyki i techniki negocjacyjne
· Dowiesz się jak kierować całym procesem negocjacji
· Opanujesz umiejętność wypracowywania rozwiązań korzystnych dla obu stron
· Nauczysz się skutecznie argumentować swoja ofertę.

Uczestnicy:

  Szkolenie polecane  jest osobom, które w codziennej pracy negocjują z klientami, chcą rozszerzyć wachlarz swoich kompetencji i poznać tajniki profesjonalnych negocjatorów; menadżerom, kierownikom właścicielom przedsiębiorstw, pracownikom działu sprzedaży, key account managerom, product managerom oraz osobom pracownikom odpowiadającym za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.

Metodologia prowadzenia szkoleń:

  Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

Zgodnie z Zasadą Pareto, by zagwarantować SKUTECZNOŚĆ szkolenia:

20% czasu – poświęcamy teorii          

80 % czasu poświęcone jest na:       
- symulacje,
- mini- wykłady
- ćwiczenia
- psychodramy
- prace indywidualne, w parach i grupowe,
- dyskusje moderowane przez trenera,
- burze mózgów,
- case study.

  Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

  Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

PROGRAM:

POSTAWA, NASTAWIENIE I KOMPETENCJE SKUTECZNEGO NEGOCJATORA
UPN skutecznego negocjatora:  Umiejętności /Postawa/Narzędzia
Prawa sukcesu mistrzów negocjacji (prawo ograniczeń i prawo szansy)
Harwardzki model negocjacyjny – nastawienie na wzajemne korzyści
Najczęstsze błędy popełniane w trakcie negocjacji

KLUCZOWE POJĘCIA I NARZĘDZIA NEGOCJACYJNE
Negocjacje: walka czy współpraca
Charakterystyka stylów negocjacyjnych
Dylematy negocjatora

ETAPY PROCESU NEGOCJACJI Z PERSPEKTYWY PARTNERA W NEGOCJACJACH
Negocjacje jako proces
Cele poszczególnych etapów

Przygotowanie - kluczem do sukcesu w negocjacjach
Jaki cel negocjacyjny chcę osiągnąć? Strategia i taktyka
Analiza własna w oparciu o SWOT
BATNA  / WATNA – zabezpieczenie interesów

Rozpoczęcie negocjacji
Pierwsze wrażenie i budowanie relacji
Otwarte badanie potrzeb
Poziom oczekiwań

Debata- otwarcie negocjacji
Składanie propozycji – „a gdyby tak …”
Budowanie skutecznej argumentacji
Jak uwypuklać unikalne cechy oferty (UCO)
Pokonywanie impasu

Zawieranie porozumienia
Uzgodnienie stanowisk

Zamknięcie
Kiedy i jak zakończyć negocjacje- techniki zamknięcia negocjacji?
Potwierdzenie ustaleń z klientem

GDY WRZE PODCZAS NEGOCJACJI - ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM
Rodzaje konfliktów i sposoby ich rozwiązywania
Zarządzanie trudnymi emocjami w negocjacjach
Trudny partner
Jak radzić sobie z obiekcjami, oporem i odmową?

STRATEGIA NEGOCJACJI WOKÓŁ STANOWISK
Wysokość oferty początkowej
Rodzaje skutecznych ustępstw wobec kupców
Znaczenie nastawienia psychicznego

STRATEGIA NEGOCJACJI WOKÓŁ INTERESÓW- NEGOCJACJE RZECZOWE
Zachowanie równowagi pomiędzy mówieniem i słuchaniem
Podtrzymywanie pozytywnej atmosfery rozmów
Interpretowanie sygnałów werbalnych i niewerbalnych

STYLE, TECHNIKI I KONTR - TECHNIKI NEGOCJACJI
Style negocjowania
Chwyty negocjacyjne
Najczęściej spotykane i najskuteczniejsze techniki oraz kontr- techniki negocjacji
Formułowanie strategii w negocjacjach - rozmowy oparte na zasadach

TECHNIKI PRZEJMOWANIA INICJATYWY W KLUCZOWYCH FAZACH NEGOCJACJI
Zasady ustępowania i uzyskiwania ustępstw
Określanie słabych punktów partnera
Demaskowanie gier handlowych drugiej strony
Obrona przed manipulacją klienta.

FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM
„Słowa klucze” podczas rozmów negocjacyjnych
Język korzyści
Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej

PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA
Indywidualny Plan Działania


Więcej informacji:

Grupa Szkoleniowa Solberg

tel: +48 (33) 300 31 45
emial: [email protected]

Źródło: http://www.SOLBERG-szkolenia.pl  
Zobacz również:

Pomoc

Jeżeli nie znalazłes poszukiwanego produktu, firmy, usługi lub wyniki wyszukiwarki nie są dla Ciebie satysfakcjonujące to napisz do nas czego szukasz lub potrzebujesz. Wyślemy twoje zapytanie bezpośrednio do zainteresowanych firm.
Napisz do nas

Nasi partnerzy

X

Informujemy że przetwarzamy dane osobowe oraz korzystamy z plików cookies w zakresie opisanym w Polityce Prywatności.