Sprawdź wiarygodność Twojego Klienta, jego sytuację prawną i majątkową

RAPORTY GOSPODARCZE o polskich i zagranicznych podmiotach

  Przed podjęciem współpracy z nowym Kontrahentem, podpisaniem większego kontraktu z dotychczasowym partnerem czy w innych sytuacjach biznesowych warto zadbać o bezpieczeństwo swojej firmy i sprawdzać aktualną sytuację prawną i finansową swoich partnerów.

  Przedsiębiorca ma wiele środków, które pozwalają zweryfikować kontrahenta, począwszy od najprostszych i bezpłatnych jak sprawdzenie danych w CEIDG, w KRSie, prześledzeniu opinii o firmie w internecie, po bardziej szczegółowe rozeznanie dokonywane przez wyspecjalizowane firmy dostarczające gotowe raporty o badanym podmiocie.

 Raport handlowy to bogate źródło informacji gospodarczych na temat przedsiębiorstwa, przydatnych podczas oceny wiarygodności partnerów handlowych oraz podejmowania ważnych decyzji biznesowych.


 Standardowy raport uwzględnia informacje odnośnie aktualnej sytuacji prawnej, majątkowej i finansowej badanej firmy, jej powiązania gospodarcze, ewentualne zadłużenia, ocena wiarygodności itp. W razie takiej konieczności istnieje również możliwość przygotowania raportu poprzez wizję lokalną, co często zapewnia dostarczenie informacji oficjalnie niedostępnych.

Korzyści z zainwestowania w raporty o swoich kontrahentach:

· Pozyskanie wiarygodnej oceny stabilności badanej firmy,
· Pomoc w podejmowaniu decyzji biznesowo -handlowych,
· Wzrost bezpieczeństwa realizowanych transakcji handlowych,
· Raport może być sygnałem do podjęcia działań zabezpieczających, działań windykacyjnych czy prawnych wobec badanej firmy

  Weryfikacja w formie raportów gospodarczych jest możliwa zarówno o Polskich przedsiębiorcach jak i podmiotach z zagranicy – na chwilę obecną nie ma problemów z zamówieniem raportu o firmach z Europy czy Azji.

  Jak wskazuje Alicja Hapke, Dyrektor firmy ICG- International Consulting Group zamówienie podstawowego raportu o firmie to niewielki wydatek dla przedsiębiorstwa (zaledwie kilkaset złotych) a ma istotne znaczenie dla bezpieczeństwa interesów naszych Klientów. Raport powinien więc być traktowany jako podstawowe narzędzie weryfikacji przyszłego partnera biznesowego.