Spotkanie Rynku Europy Wschodniej w Polsce - Mobility Reseller Days

  Już we wrześniu Warszawa stanie się biznesowym centrum branży nowych technologii. 24 oraz 25 września w Warszawskim Centrum EXPO XXI odbędzie się międzynarodowe spotkanie typu B2B sektora nowych technologii – Mobility Reseller Days 2014. Będzie to pierwsze tego rodzaju wydarzenie branżowe, skupiające firmy oraz przedsiębiorców branży IT z Europy Centralnej i Wschodniej organizowane na terenie Polski.

  Mobility Reseller Days są odpowiedzią na potrzebę szerzenia oraz promowania polskiej jakości IT poza granicami kraju. Tegoroczne spotkanie branżowe ma na celu skupienie w Warszawie producentów, dystrybutorów oraz resellerów m.in.: z Rosji, Francji, Wlk. Brytanii, Rumunii, Niemiec, Włoch, Czech, czy Słowacji. Będzie to pierwsze tego typu branżowe wydarzenie w Polsce o tak szerokim, międzynarodowym zasięgu.

- Mobility Reseller Days są projektem miesięcznika „Mobility”, który powstał 13 lat temu i jest dzisiaj największym w Polsce magazynem o nowych technologiach. Wydarzenie MRD organizujemy po raz pierwszy, ale wierzę, że z każdym rokiem będzie się ono się rozwijać dzięki pomocy naszych partnerów i nabierze ogromnej rangi w skali Europy, a może światowej. – komentuje Tomasz Cieślak, organizator wydarzenia i prezes wydawnictwa MiT MEDIA Group Sp. z o.o.

  Spotkanie branżowe Mobility Reseller Days pragnie być prekursorem w poszerzaniu kooperacji polskich firm na arenie międzynarodowej. Polska może stać się wizytówką kraju wspierającego rozwój nowoczesnych technologii i rodzimego biznesu oraz kraju wielu branżowych specjalistów. Mobility Reseller Days to nie tylko cele kooperacyjne – zacieśnienie relacji partnerskich i handlowych polskich przedstawicieli branży z zagranicznymi. MRD to również cele edukacyjne – zarówno dla uczestników, jak i gości targów – które dotyczą rozszerzenia wiedzy o rozwoju lokalnych kanałów sprzedaży, programach partnerskich, czy szkoleniach. Głównymi obszarami tematycznymi poruszanymi podczas Mobility Reseller Days będzie m.in.: specyfikacja polskiego rynku telekomunikacyjnego oraz IT, tematyka programów partnerskich,  e-Handel, czy nowoczesny marketing.

- Formuła spotkań biznesowych jest wszędzie podobna, każda ma cel integracyjny i wspierający rozwiązania dla firm. Formuła Mobility Reseller Days jest wydarzeniem łączącym konferencje, prezentacje produktów i usług. Mamy również część wystawienniczą, gdzie każdy może umówić się wcześniej na spotkanie z przedstawicielem firmy biorącej udział w wydarzeniu. Właśnie podczas takich spotkań wymiana doświadczeń, opinii ma największe znaczenie. – dodaje Tomasz Cieślak.

  Niezwykle ważne jest to by kraj, taki jak Polska, stanowił silną konkurencję dla zagranicznych producentów sprzętu elektronicznego, jednocześnie potrafiąc z nimi współpracować. Do osiągnięcia tego celu niezbędna jest promocja branży IT, telekomunikacji i mobilnych technologii, wyciągnięcie pomocnej ręki do osób zainteresowanych wejściem na rynek oraz poznanie konkurencji.

- Spotkania biznesowe B2B doskonale integrują firmy z sektora IT czy Telkom, a w Europie Wschodniej nie ma takiego wydarzenia. Dlatego postanowiliśmy to zmienić. Przecież wytworzył się tu również ciekawy rynek zbytu, zwłaszcza w Polsce, która jest miejscem łączącym zachodnią Europę ze wschodnią oraz z Azją. Wiele korporacji tworzy swoje oddziały właśnie w Polsce, skąd zarządza się innymi rynkami. Odpowiedzią na tę lukę są właśnie Mobility Reseller Days.– podsumowuje Tomasz Cieślak.

  Potencjał Mobility Reseller Days dostrzegły instytucje państwowe tj. Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy, Ministerstwa Gospodarki oraz Urzędu Komunikacji Elektronicznej i objęły nad tym wydarzeniem patronat honorowy. Jest to ogromne wyróżnienie oraz gest wskazujący na zaufanie jedynych z najważniejszych instytucji wspierających zarówno biznes, gospodarkę, jak i branżę nowych technologii.

  Patronat medialny objęły media nie tylko z Polski, ale również z Europy, a nawet z Rosji.  Informacje o Mobility Reseller Days pojawią się w mediach branżowych, m.in.: IT Reseller, CRN, Benchmark.pl, Technikalia.tv, Mobility, Super Apps, Info Market jak i media biznesowych: Businessman.pl, Manager, Własny Biznes FRANCHISING, eGospodarka.pl, Warsaw Business Journal Poland Export. Wydarzenie medialnie wesprą również media zagraniczne, m.in. Time of Newz, Content-review oraz Telecom Daily z Rosji, Giocco News z Włoch, IT Business z Węgier, Export.by z Białorusi oraz PC Revue ze Słowacji.

O MiT MEDIA Group Sp. z o.o.:

  Wydawnictwo MIT MEDIA Group, wyspecjalizowało się w wydawaniu tytułów z branży nowych technologii. Od 2001r. jest wydawcą tytułu Mobility - największego w Polsce magazynu o smartfonach , tabletach i aplikacjach, oraz gadżetach mobilnych. MIT MEDIA Group jest również właścicielem portali internetowych: www.blogmobility.com.pl, www.technikalia.tv, www.mitmedia.pl oraz organizatorem Gali Mobility Trends.

Kontakt

4 Publicity
ul. Rakietników 27/29 lok. 10,
02-495 Warszawa
[email protected]
tel: (022) 406 74 77
www.4publicity.pl