Data publikacji: 12-02-2015

Nowoczesne strategie sprzedaży

intensywne warsztaty handlowe

Terminy szkolenia:

. 23-24.02.2015 Kraków
. 20-21.04.2015 Warszawa
. 21-22.05.2015 Rzeszów
. 15-16.06.2015 Poznań
. 27-28.08.2015 Warszawa
. 01-02.10.2015 Kraków
. 12-13.10.2015 Warszawa
   
  Celem zgłoszenia uczestnictwa wybierz dogodny termin i lokalizację  oraz prześlij wypełnioną kartę zamówienia, która znajduje się na ostatniej stronie na numer fax (33) 300 31 46 lub adres e-mail: [email protected]

  Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i zwiększyć sprzedaż działu handlowego.

Czas trwania: 2 dni – 16 h (2x8h)   

CENA SZKOLENIA: 1350 zł brutto/ os (zw. Z VAT) 

Cena szkolenia zawiera:

· pakiet materiałów szkoleniowych,
· obiad + przerwy kawowe,
· certyfikat ukończenia szkolenia,
· szeroki zakres wsparcia po szkoleniowego oraz stała tel.opieka indywidualnego konsultanta

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:

- Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu- zrozumiesz potrzeby Klientów
- Zwiększysz zdolności komunikacyjne w procesie sprzedaży
- Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient – sprzedawca.
- Rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów
- Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.
- Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności
- Zdobędziesz umiejętność twórczego i kreatywnego podejścia do sprzedaży

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:

· budować i pracować z bazą klientów,
· zwiększyć sprzedaż
· odnosić sukcesy w kontaktach biznesowych
· budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem
· rozbudować swój warsztat o umiejętności przełamywania zastrzeżeń.

Uczestnicy:
Szkolenie polecane  pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów instytucjonalnych i korporacyjnych;  przedstawicieli handlowych , pracowników zajmujących odpowiadających za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.

Metodologia prowadzenia szkoleń:

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

Zgodnie z Zasadą Pareto, by zagwarantować SKUTECZNOŚĆ szkolenia:

80 % czasu poświęcone jest na:       

- symulacje,
- mini
- wykłady
- ćwiczenia
- psychodramy
- prace indywidualne, w parach i grupowe,
- dyskusje moderowane przez trenera,
- burze mózgów,
- case study.   

20% czasu – poświęcamy teorii  

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

PROGRAM:

HANDLOWIEC/SPRZEDAWCA JAKO PODSTAWOWA WIZYTÓWKA FIRMY
Wizerunek sprzedawcy i jego postrzeganie przez klientów.
Charakterystyka i przykazania skutecznego handlowca.
Metody budowania i utrzymywania ciągłej pro aktywnej postawy i (auto)motywacji.

WPROWADZENIE DO PROCESU SPRZEDAŻY.
Motywy zakupu – czym kierują się klienci?
Zastosowanie metod myślenia kreatywnego w sprzedaży.
Efektywna organizacja pracy z klientami – zarządzanie sobą, czasem i priorytetami.

ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.
Charakterystyka i cele poszczególnych etapów.
Otwarcie kontaktu- pierwsze wrażenie
Badanie potrzeb klienta.
Prezentowanie oferty.
Radzenie sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klienta.
Zamknięcie sprzedaży
Analiza Przewagi Konkurencyjnej.

ROZPOZNANIE POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTA
Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych.
Motywacje zakupowe klientów.

SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ
Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji
Modele prezentacyjne: Analiza Potrzeba-Cecha-Korzyść, AIDA
Przekonujące używanie języka korzyści oraz języka strat.
Zakazane i preferowane zwroty w sprzedaży.

ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.
Przyczyny odmowy klienta.
Eliminowanie zastrzeżeń klienta zanim się pojawią.
Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty.
Efektywna postawa wobec sprzeciwu klienta.
Wykorzystanie technik perswazji.


OBRONA CENY POPRZEZ BUDOWANIE I ARGUMENTOWANIE WARTOŚCI OFERTY.
Zasady prezentowania ceny.
Łagodzenie negatywnych reakcji na cenę.
BATNA.

SKUTECZNE ZAMYKANIE SPRZEDAŻY / FINALIZACJA
Skłanianie klienta do podjęcia decyzji.
Błędy w zamykaniu rozmów.
Odczytywanie sygnałów zakupu. 
Techniki zamykania sprzedaży.
Trudne sytuacje w sprzedaży- jak sobie z nimi radzić.

FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM
Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.
Bariery i przeszkody w komunikacji.
Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży.
„Słowa klucze” w komunikacji sprzedażowej.

BUDOWANIE RELACJI Z ROŻNYMI TYPAMI KLIENTÓW.
Typologia klientów.
Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.

RADZENIE SOBIE ZE STRESEM W TRAKCIE TRUDNYCH ROZMÓW Z KLIENTEM.
Techniki asertywne w komunikacji z klientem.

DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE
Cel podejmowania dalszych działań.
Jakie i kiedy podejmować kroki.

PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA
Indywidualny Plan Działania


Więcej informacji:

Grupa Szkoleniowa Solberg

tel: +48 (33) 300 31 45
emial: [email protected]

Źródło: http://www.SOLBERG-szkolenia.pl  
Zobacz również:

Pomoc

Jeżeli nie znalazłes poszukiwanego produktu, firmy, usługi lub wyniki wyszukiwarki nie są dla Ciebie satysfakcjonujące to napisz do nas czego szukasz lub potrzebujesz. Wyślemy twoje zapytanie bezpośrednio do zainteresowanych firm.
Napisz do nas

Nasi partnerzy

X

Informujemy że przetwarzamy dane osobowe oraz korzystamy z plików cookies w zakresie opisanym w Polityce Prywatności.